دو فاکتور مهم در خرید یخچال فریزر؛ ظرفیت و مصرف انرژی!
نوشته شده توسط : علی


خرید اثاثیه خانگی در هر خانواده، اشتیاق و هیجان خاصی داراست.  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد درین میان، خرید فریزر دارنده محبوبیت بالایی میباشد. این گزینش به دو استدلال برای خریدار حائز اهمیت خاصی میباشد: یک این که سپرده گذاری مهمی در منزل به حساب آورده می شود و مستلزم صرف هزینه بالایی میباشد و دوم این که یک کدام از اسباب پر استفاده و پرمصرف محسوب میشود. تحقیق و طاقت، کلید اساسی توفیق در تعیین شایسته ترین سردخانه میباشد. پیش از مبادرت به خرید، دو واحد سنجش اصلی را درنظر داشته باشید: گنجایش سردخانه و مصرف انرژی. در پی با ما باشید تا در ارتباط این دو فاکتور با ارزش، بیشتر بدانید.

ایلنا؛ در تعیین گنجایش و بعد ها، خیلی آلرژی به خرج دهید!

اصطلاح فوت مکعب یا این که لیتر را درارتباط با ظرفیت (گنجایش) فریزر بسیار شنیده اید. شاید برایتان مکان تعجب باشد در صورتیکه بشنوید، می باشند فروشنده هایی که با این مضمون‌ شناخت بدون نقص ندارند و در سوال مشتری صرفا بدین جواب که \"این یخچال فریزر فلان ترازو فوت گنجایش داراست\"، اکتفا می نمایند. فوت مکعب معنا بسیار بی آلایش داراست. هر لیتر، فضایی به اندازه 10 در 10 در 10 سانتی متر را اشغال می نماید. هر فوت مکعب نیز برابر با 28.32 لیتر است، لذا فوت مکعب نسبتاًً برابر با 28 تا مکعب 10 در 10 در 10 سانتی متر خواهد بود. گنجایش سردخانه مطلوب برای یک خانواده یک یا این که دو نفره، در میان 7 تا 12 فوت مکعب و برای یک خانواده کوچک 3 یا این که 4 نفره، میان 12 تا 18 فوت مکعب است. در حالتی‌که بیشتراز 4 نفر میباشید یا این که به انگیزه رفت و آمد و ضیافت ها، خانواده بزرگی به اکانت می‌آیید، سفارش می‌کنیم سراغ فریزر فریزرهای دوقلو، ساید بای ساید یا این که درب فرانسوی بروید. به صورت معمول، اندازه یخچال فریزر فریزرهای ساید بای ساید در بین 20 تا 29 فوت مکعب، دوقلوها در بین 32 تا 41 فوت مکعب و یخچال فریزر فریزرهای درب فرانسوی در میان 18 تا 32 فوت مکعب است. با اعتنا به جدول تحت می‌توانید ادراک بهتری از معدل بعدها اشکال سبک های سردخانه پیش از خرید داشته باشید.

سبک سردخانه

میانگین پهنا (سانتی متر)

میانگین عمق (سانتی متر)

میانگین عمق با درب 90 مرتبه گشوده (سانتی متر)

میانگین طول (سانتی متر)

سردخانه بالا

74

79

147

168

یخچال زیر

74

81

150

170

ساید بای ساید

89

76

114

180

درب فرانسوی

89

74

122

173

 

فعلا که با گنجایش و بعد ها گونه های فریزر آشنا شدید، بهتر میباشد که با خصوصیت های هریک از اشکال یخچال نیز آشنا گردید . همینطور می‌توانید به جدیدترین سبک های این یخچال فریزر فریزرها در بازار نیز دسترسی داشته باشید.

شاید اولی معیاری که در تعیین شایسته ترین ظرفیت به ذهنتان میرسد، اندازه خانواده باشد. ما به شما چندین نکته حائض اهمیت دیگر را تذکر میکنیم که تعیین شل تری داشته باشید. نخستین این که عادات خرید خویش را درنظر داشته باشید. چنانچه مایل نیستید یا این که وقت آن را ندارید که به صورت مکرر جهت خرید به دکان مراجعه نمایید و یا این که در‌صورتی‌که خانواده ای می باشید که ضیافت متعددی دارید، می‌توانید سراغ فریزر فریزرهای با ظرفیت بیشتر بروید. مسئله اصلی دیگر، بعد ها آشپزخانه است، بعدها آشپزخانه شما می بایست طوری باشد که علاوه بر جاگیری مطلوب دستگاه، یک‌سری سانتی متر دور و بر در حوالی دستگاه برای گردش آزادانه هوا و خروج گرمای موتور از پشت سردخانه در چنگ قرار دهد. سفارش می‌کنیم پیش از خرید، بعد ها درب ورودی و راهروها را اندازه بگیرید و مطمئن گردید که سردخانه خویش را می‌توانید تندرست و فارغ از ساخت و ساز خط و خش به آشپزخانه برسانید. همینطور فضای در دسترس کافی برای گشوده شدن درب دستگاه را نیز فراموش نکنید.





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: